maandag 28 mei 2018

Nostalgia en meer haaksels

Wie is er niet met de nostalgie bezig van Haakplein. Heerlijk om even te haken zonder na te denken dankzij het harde werk van de dames die het bedacht en georganiseerd hebben. Al moet ik zeggen dat het wel een hele lap is.

Ik ben altijd met meerdere projecten bezig in de avonduren. Verder is er geen tijd naast de kinderen, moestuin en andere projecten. Gelukkig ben ik wel bij, al moest er soms een inhaalslag plaats vinden omdat er een aantal babymutsjes gehaakt moesten worden, zeediertjes gehaakt worden, of een babyvestje in elkaar gezet moest worden voor iemand anders.

Lief he, mijn nichtje diep in slaap in de draagzak. Ik mag twee dagen op haar en haar broertje passen.



Met een hele groep dames via Ongewoon Gewoon in Hilvarenbeek hebben we 4 dekens voor de wereldrecord poging granny square deken haken. Alle vier in de kleuren van Noord-Brabant. Het was erg gezellig en er hebben veel dames uit Hilvarenbeek en omstreken mee gehaakt aan de deken. Ik heb helaas geen foto.


De sjaal die ik draag is eigenlijk voor mijn dochter. Gelukkig mag ik hem af en toe lenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten