vrijdag 20 september 2013

Fel

Helemaal in zijn die felle kleurtjes. De dochter van een vriendin had mijn truitje gezien dat ik heb gehaakt van het patroon van A la Sascha. Zij wilde heel graag ook zo'n truitje en is samen met haar moeder een kleur gaan uitzoeken. Het was totaal niet moeilijk haken in het donker.


Verder heb ik een patroon van een vest mogen uittesten van Vicarnosmama. Het was een heerlijk patroon om te haken.


Alleen wilde mijn zoontje niet zo graag showen.




We hebben heerlijk pompoensoep gegeten van de eerste pompoen uit de tuin.


En ik heb nog een col gehaakt.


3 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer hard gewerkt. Mooi gedaan !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai wat heb jij veel gehandwerkt! En alles even mooi gemaakt! En jongetjes doen dat helemaal niet graag, iets showen! Lekker pompoensoep uit eigen tuin!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen