vrijdag 15 maart 2013

Haken

Voordat ik mijn blog begon dacht ik dat ik voornamelijk over mijn gehaakte en gebreide spullen zou hebben, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd. 
Ik heb een lading zpaggetti garen liggen waar ik van alles mee wil doen. Ik heb al tasjes gemaakt, een laptophoes en afgelopen week ben ik aan een schaal begonnen. Erg leuk om te doen en niet moeilijk!


Mijn oudste zoon wil al tijden een gehaakt spinnetje. Afgelopen week was hij voor de zoveelste keer ziek en ben ik op zoek gegaan naar een patroon om hem op te vrolijken. Ik heb een patroon gevonden bij het hoekje van Debby (http://hoekjevandebby.blogspot.nl/2010/12/spinnetje.html).


Na enige tijd bezig te zijn, vooral omdat tussendoor allerlei andere dingen komen, is mijn poncho naar patroon van garnstudio bijna af. De kleuren komen niet zo mooi uit op de foto, maar het is lekker kleurig en echt iets voor de lente!


Mijn man voelde zich er een beetje bekaaid van af komen. Ik was voor iedereen aan het breien en haken, maar had nog niets voor hem gemaakt. Op de vraag wat hij dan graag zou willen, kreeg ik als antwoord een Noorse trui. Dat is leuk om te doen, maar tijd heb ik nog niet echt, dus een projectje om toch iets te maken voor hem en iets nieuws voor mij om uit te proberen, ben ik sokken voor hem aan het breien.


4 opmerkingen: