vrijdag 22 maart 2013

Weer wat af!

Wat doet een hele nacht slaap toch goed. Vanochtend werden we bijna verbaasd wakker. Het was licht, het bed was op onszelf na leeg en de wekker ging al. Heerlijk gewoon.

Na weer een golf van zieken in huis, lukte het me eindelijk om mijn poncho af te maken :-). Heerlijk gewoon dat het zonnetje weer aan het schijnen is. Gelukkig wordt het na dit weekeinde eindelijk weer een beetje lente.


Bij garnstudio stonden een heleboel leuke patronen voor Pasen. Het mandje heb ik gemaakt, wel van een ander garen.



Een vriendin is bijna jarig en op zoek naar een cadeautje om zelf te maken, is dit granny square idee ontstaan. Nu nog iets bedenken wat ik ervan kan maken.

De kinderen zijn ondertussen bezig met hun nieuwe hobby, strijkkralen.


Er wordt van alles van gemaakt, pokemonbollen, hartjes, sterren in alle mogelijke vormen en kralen. Heerlijk als ze zo creatief bezig zijn :-).

Mijn dochter vindt het heerlijk om te knutselen en kwam vandaag thuis met een geweldig Paasmandje.

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke dingen zeg allemaal en dat hartje in de granny square is helemaal het einde

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die poncho! Er zijn zoooveel leuke dropspatronen, deze was me ook al opgevallen. Ik heb zelf liever een poncho met kol. Mijn 'droomponcho' zoek ik nog steeds ;-). Maar die van jou ziet er wel super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Met kol is inderdaad erg leuk, maar deze was meer bedoeld voor de lente.
      Ik heb een hele mooie kol gezien op http://www.purlbee.com/big-herringbone-cowl.

      Verwijderen