woensdag 10 juli 2013

Heerlijk dagje


 Wat een heerlijk weer vandaag. Bijna de hele dag hebben we buiten doorgebracht. De jongste twee en ik zijn alleen thuis. Manlief is weer voor zijn werk naar het buitenland. Dit keer is het Roemenie. De oudste twee kinderen zijn een weekje naar zee. Er waren maar een paar dingen die moesten, de rest van de tijd was het gewoon genieten.
Mijn band was lek en morgen heb ik hem echt nodig, dus de band moest geplakt worden. De fietsstoeltjes kreeg ik er niet af, dus moest het op een andere manier. De boomstronk was heel handig. Heerlijk hoe ze me aan het helpen waren.



Teije was niet weg te slaan bij zijn graafmachine. Alvast gekregen voor zijn verjaardag.

Hidde was aan het genieten van zijn versierde cakeje.


Natuurlijk nog wat gehaakt. Onderstaande is een vestje van een vriendin. Zij heeft het gekocht in Thailand en helaas was er een draadje losgeraakt uit een granny square. Gelukkig was het te repareren.

Ik ben weer een stukje verder gekomen met het rokje voor mijn dochter. Een prachtig patroon vind ik zelf. Het is te vinden bij estreachikitu.

En een vriendin vroeg of ik een kol wilde armbreien voor haar moeder.

Vorige week heb ik onder andere nog een babyhoedje gehaakt met een speenkoord in dezelfde kleuren.



Nu nog even genieten van een lekkere salade met veldsla, avocado, alfalfa, cherrytomaatjes, gerookte kip en een yoghurtdressing.


En direct lekker gaan slapen. Morgen wordt een drukke dag. Er staan onder andere een bezoekje aan de logopedist en de kinderarts op het programma. Teije heeft veel last van bronchitits en eczeem. De exzeem is nu zo erg dat hij 's nachts erg slecht slaapt en zichzelf tot bloedens toe openkrabt, ondanks de verschillende zalven en antijeukdruppels. Hopelijk weet de kinderarts er wat op. En aan het eind van de middag gaan we lekker borrelen bij mijn zus. Lekker slapen allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Haha ja zo kan je ook je band plakken.
    Hopelijk levert je bezoek aan de kinderarts wat op, niks aan als ze er zoveel last van hebben

    Groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen