maandag 6 april 2020

Binnen blijven deel twee

Een paar weken later zitten we nog steeds binnen. Het is het beste voor nu. Gelukkig lijken de maatregelen wel te helpen. Al stoor ik mezelf wel aan volle speeltuinen en mensen in de supermarkt die iets willen pakken zonder even te wachten tot jij verder bent gelopen.
Een wandeling staat nog wel elke dag op het programma. Dat is fijn voor mijn man, die kan ongestoord werken. En iedereen kan even uitrazen en wat energie kwijt raken. Misschien is een beetje regen voor de natuur wel fijn (en trouwens voor mijn hooikoorts ook). Om te wandelen is het weer heerlijk.






Vervelen doe ik me niet. Soms zou wat tijd voor mezelf wel fijn zijn, dat zit er nu minder in.

De kinderen hebben prachtige tekeningen gemaakt voor alle opa's en oma's. En er is post verstuurd naar alle collega's van mijn man.


Mijn dochter maakte een mooie tekening van ons gezin. Het klopt helemaal. Mijn oudste zoon is namelijk tegenwoordig de grootste. Mijn dochter en ik zijn ongeveer even groot.d

Verder bakken we veel. Een beetje extra verwennerij in deze tijd kan geen kwaad. En gezonde dingen kun je ook bakken. Favoriet zijn momenteel maanzaad/citroen koekjes en brownies met amarene kersen.


Tussendoor gaan gelukkig de muzieklessen nog steeds door via FaceTime. Zien ze af en toe ook een ander gezicht. Scouting heeft ook elke week een thuisprogramma. Het leuke is dat alle kinderen dan samen bezig zijn om de opdrachten te doen en niet alleen mijn oudste twee zonen die op scouting zitten.


Leafke, onze hond, heeft het af en toe wel zwaar. Ze wordt de hele dag geknuffeld. En in plaats van dat het te veel wordt, wil ze nog meer geknuffeld worden. Waar ze de bench wat minder vindt, is de doos een heerlijk plekje voor haar alleen geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten