dinsdag 22 juli 2014

WK mutsen

Eigenlijk is dit blog te laat, maar ik wilde toch nog even laten zien wat ik gemaakt heb. Een tijdje geleden heb ik voor de etalage van Home made factory, de garenwinkel in Hilvarenbeek, een aantal WK mutsen gemaakt voor in de etalage.


Er zijn er zelfs een paar verkocht. Altijd fijn, eer van je werk.



Naar aanleiding van een foto kreeg ik een opdracht van 11 mutsen, die als prijs na een wk poule zou worden uitgereikt. De winnaars mochten zelf uitkiezen in welke kleur ze de muts wilden hebben. Het leverde af en toe wat denkwerk op, maar het is goed gelukt! Ik ben vooral trots op de details, al is dat op de foto niet goed te zien. Zoals het zonnetje op de muts van Uruguay met 4 lichtblauwe strepen en 5 witte. De Engelse muts is gebreid, want de Engelse vlag was wat moeilijk te haken. Op de foto staan alle 11 de mutsen, 2 Nederlandse, een Engelse, Ierse, Duitse, Belgische, Braziliaanse, Zweedse, Japanse en een Oostenrijkse muts. O ja, en die uit Uruguay.

4 opmerkingen: